Pentru îmbunătăţirea experienţei dumneavoastra cat și pentru a-ți afișa conținut și anunțuri relevante atunci când navighezi pe web, acest site foloseşte Cookies. Continuând să navigaţi pe acest site vă exprimaţi acordul asupra utilizării cookie-urilor. Despre cookies

Slider Offer Banner
Produse noi

Întrebări frecvente

1.Livrare

Cum se efectuează livrarea produsului?

Livrarea tuturor produselor achiziționate online se realizează prin intermediul serviciului de curierat rapid sau prin intermediul Postei Romane.

Care este termenul de livrare al produsului?

În cazul în care produsul se află în stocul nostru, termenul de livrare al produsului comandat este de 48 de ore de la confirmarea comenzii (excepție fac zilele de sâmbătă și duminică). Pot exista excepții în care livrarea să dureze mai mult de 48 de ore( condiții climaterice extreme, volum mare , etc).Livrarea se face NUMAI pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid  în 1-3 zile lucrătoare sau prin intermediul Postei Romane 1-5 zile lucratoare. 

Care este costul transportului?

Transportul este calculat doar pentru coletele trimise pe teritoriul României, costul transportului este de 18 lei per colet prin curierat rapid si 10 lei prin Posta Romana,   pentru comenzile care sunt până în 350 lei și/sau gratuit  pentru comenzile mai mari de 350 lei. Se va aplica un tarif de livrare suplimentar pentru comenzile livrate in locatii unde curierul rapid nu are sedii. Costul suplimentar va fi comunicat clientilor inainte de livrarea produselor comandate. 

Se efectuează livrări în afara României?

Nu.

Cum pot returna un produs Madammi achiziționat online?

Dacă produsul Madammi achiziţionat online nu corespunde cerințelor dumneavoastră, îl puteți returna în termen de 14 de zile, numai dacă produsul nu a fost purtat și nu prezintă semne de uzură cauzate de manevrarea defectuoasă.

În cazul returnării unui produs, cine va suporta costul transportului?

În cazul returnării unui produs, costul transportului va fi suportat de către Client, doar dupa ce Clientul a trimis un email, în prealabil, pe adresa [email protected], cu solicitarea de retur.

Pot schimba un produs?

În cazul în care produsul nu corespunde dorințelor dumneavoastră, puteți solicita schimbarea acestuia cu altă bijuterie disponibilă în stocul nostru. Schimbul se poate realiza doar prin curier, în termen de 14 zile de la achiziție, prin trimiterea produsului cât și a documentelor și accesoriilor care au însoțit comanda, numai dacă produsul nu a fost purtat și nu prezintă semne de uzură cauzate de manevrarea defectuoasă. Contactati-ne la numărul de telefon +40759142732 pentru a afla modul în care puteți realiza schimbul.

În cazul schimbării unui produs, transportul este gratuit?

În cazul schimbării/modificării măsurii unui produs, costul transportului vă fi suportat de către Client.

2.Comandă online

Ce se întâmplă dacă plasez o comandă pentru produse care au devenit între timp indisponibile?

În acest caz, veți  fi contactat de către un consilier Madammi, telefonic sau prin email, care  vă va informa cu privire la indisponibilitatea produselor. Acesta va încerca să vă ofere alte variante pentru produsele respective, cu o valoare similară sau returnarea contravalorii plătite( după caz).

Care sunt metodele de plată acceptate?

Plata poate fi efectuată online cu cardul prin intermediul serviciului de plăți E-commerce modului iPay, cu ordin de plată direct din contul dumneavoastră sau ramburs în momentul primirii coletului.

Am posibilitatea de a achizitiona un produs in rate?

Da, desigur, Madammi va da posibilitatea de a achizitiona produse cu plata in rate, fara dobanda prin intermediul cardului StarBT de la Banca Transilvania. 

Prețul include și ambalarea produselor pentru cadou?

Desigur. Toate produsele Madammi sunt atent ambalate în ambalaje dedicate  înainte de a fi trimise către destinatar. 

Produsele vin însoțite de un certificat de autenticitate și garanție?

Madammi oferă certificate de garanție pentru toate bijuteriile, acestea fiind însemnate cu titlul aliajului și marca acestuia cat si cu valabilitatea garantiei.

Cum pot afla mai multe informații legate de produs?

În cazul în care doriți să aflați mai multe detalii despre un produs, ne puteți contacta la numărul de telefon  +40759142732 sau ne puteți lăsa un mesaj în secțiunea “Contact”.

Se oferă garanție pentru produsele comandate?

Madammi  oferă o garanție de 60 de zile calendaristice pentru toate bijuteriile și accesoriile din metale prețioase comercializate pe platforma madammi.ro.

Garanția nu include produsele care prezintă defecte cauzate de lovituri, purtare sau manipulare neadecvată.

Pot schimba un produs?

În cazul în care produsul nu corespunde dorințelor dumneavoastră, puteți solicita schimbarea acestuia cu altă bijuterie disponibilă în stocul nostru. Schimbul se poate realiza în maximum 14 de zile de la achiziţie. Contactati-ne direct la numărul de telefon +40759142732 pentru a afla modul în care puteti realiza schimbul.

Dacă măsura inelului comandat nu este potrivită, poate fi acesta modificat?

Totul depinde de modelul inelului comandat. În cazul în care acesta are un model simplu și nu este încrustat cu pietre pe părțile laterale, poate fi cu ușurință modificat în atelierele de specialitate. Madammi nu poate oferi servicii de modificare a bijuteriilor comandate.

Cum pot returna un produs Madammi achiziționat online?

Dacă produsul Madammi achiziţionat online nu corespunde cerințelor dumneavoastra, îl puteți returna în termen de 14 de zile, actionand butonul de “Retur de marfa”.

Ce categorii de bijuterii pot fi gravate?

Pentru a fi gravate, bijuteriile trebuie să aibă o lățime de minimum 3 mm și suficient spațiu pentru a inscripționa mesajul dorit. Madammi nu ofera servicii de gravare a bijuteriilor comandate.

Puteți realiza bijuterii pe comandă?

Nu realizăm bijuterii pe comandă, însă puteți găsi o gamă variată de piese unicat din toate categoriile.

Prețurile afișate pe website sunt finale?

Da, prețurile afișate pe website sunt cele finale.

În cazul unui retur pentru un produs achiziţionat online, cum mi se va înapoia suma plătită pentru acesta?

În cazul unui retur pentru un produs achiziţionat online, suma plătită pentru produs va fi transferată în contul dumneavoastră, după primirea și evaluarea produsului returnat.

Cum pot folosi un voucher sau un card cadou Madammi?

Pentru a utiliza un voucher sau un card cadou, urmati acești pași simpli:

Verificati termenii și condițiile voucherului/cardului cadou pentru a va asigura că toate cerințele sunt îndeplinite pentru plasarea comenzii.

Mergeti la pagina de plată in vederea finalizarii comenzii, pe pagina de confirmare a comenzii, la sectiunea” Ai un cod promotional?” si introdu codul de voucher sau numărul cardului cadou și apasati „Adauga”.

Cum pot sa cumpăr un card cadou Madammi?

Puteți cumpăra carduri cadou Madammi, accesand din sectiunea “Diverse”, butonul cu  “ Card cadou”.

Alegeti o valoare cuprinsa între 100 și 2000 lei si apasati butonul “Adauga in cos”, Dupa aceasta puteti finaliza comanda. Aveti posibilitateea de a personaliza cardul cadou scriind un mesaj sau o alegand o alta valoare a acestuia. Pentru personalizarea cardului este necesar sa ne contactati telefonic  sau prin email.