Pentru îmbunătăţirea experienţei dumneavoastra cat și pentru a-ți afișa conținut și anunțuri relevante atunci când navighezi pe web, acest site foloseşte Cookies. Continuând să navigaţi pe acest site vă exprimaţi acordul asupra utilizării cookie-urilor. Despre cookies

Slider Offer Banner
Produse noi

Livrare și retur 

Livrare produse

Produsele noastre sunt expediate în cutiuțe de cadou, puse în plicuri anti-șoc pentru a fi protejate pe timpul transportului!

Aveți optiunea de a adăuga mai multe adrese la care se poate face expedierea produselor. Este obligatoriu ca datele furnizate să fie identice cu datele din actul de identitate ale destinatarului.

Livrarea se efectuează la adresa de livrare menționată de dumneavoastră în Formularul de Comandă, la rubrica Adresă de livrare.

Livrarea se face NUMAI pe teritoriul Romaniei, cu ajutorul serviciilor de curierat rapid  în 1-3 zile lucrătoare sau prin intermediul Postei Romane 1-5 zile lucratoare. Aceaste modalitati de livrare sunt disponibile în toată țara cu câteva excepții (sate și comune).  Se va aplica un tarif de livrare suplimentar pentru comenzile livrate in locatii unde curierul rapid nu are sedii. Costul suplimentar va fi comunicat clientilor inainte de livrarea produselor comandate. 

In cazul serviciilor de curierat rapid, dacă ați comandat într-o zi lucrătoare până la ora 15, comanda dumneavoastră va ajunge în urmatoarea zi lucrătoare. Dacă ați comandat într-o zi lucrătoare după ora 15, comanda dumneavoastră va ajunge peste două zile lucrătoare. Dacă ați comandat în weekend, comanda dumneavoastră va ajunge marți.

La data livrării veți fi contactat/ă de către curier pentru confirmarea livrării și a altor date necesare livrării.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare.Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea documentelor de receptie ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

S.C. Duchess Medussa S.R.L. isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de aceasta care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de S.C. Duchess Medussa S.R.L.  fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de catre S.C. Duchess Medussa S.R.L. de la acest client.

Retur produse 

Pentru a returna produse te rugăm să urmezi pașii de mai jos: 

Citește termenii și condițiile în care se pot returna produsele. 

  • Accesați secțiunea de “Retur de marfa” din cadrul contului dumneavoastră denumit “ Contul meu” și așteptați să fiți contactat/ă pe email de către un reprezentant Madammi. 
  • Daca ați primit confirmarea că îndepliniți condițiile de retur vă rugam să trimiteți produsele prin intermediul unei firme de curierat, fară ramburs, la adresa indicata în răspuns de către reprezentantul Madammi. De preferat este să trimiteți cu aceeași firma de curierat prin care ați primit produsul.
  • Împachetați produsul în cutia în care a fost ambalat, exact cum l-ați primit. Aceasta va fi pusă la rândul ei într-un plic cu bule, vor fi atașate toate documentele care l-au însoțit și vă fi sigilat corespunzător. ( de preferat cu bandă adezivă/scoci).
  • Notați pe scrisoarea de transport (AWB) numărul facturii de achiziție(de forma DMS XXXXX) iar apoi trimiteți-ne numărul de AWB și numele firmei de curierat cu care ați trimis produsele către Madammi. Coletele care nu au menționat pe AWB numărul cererii de retur, cele de care nu am fost înștiințați că au fost trimise și cele cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferenta) NU vor fi recepționate de către reprezentanții Madammi!
  • După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate veți fi contactat/ă privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.

Condiții generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificari scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Dacă S.C. Duchess Medussa S.R.L. nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neîntelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului. Produsele nu se pot returna decât sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnării produsului. S.C. Duchess Medussa S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fără ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 80% din valoarea inițială a produsului. Costul transportului produselor de la S.C. Duchess Medussa S.R.L. către client și de la client către S.C. Duchess Medussa S.R.L. revine în responsabilitatea clientului. 

Termeni și condiții

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționați mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. 

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 5 zile lucratoare de la denunțarea comenzii, folosind același serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Duchess Medussa S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 de zile de la data denunțării în scris a comenzii( conditionat de primirea produsului in conditiile mentionate mai jos) Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, lipsa pietre sau diverse elemente, deformari,  etc. Încheierea unei comenzi are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

Legea prevede de asemenea si urmatoarele detalii: "Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid".

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor percepând o taxa de diminuare a valorii acestora sau de a nu da curs solicitării de retur. 

Cheltuielile de returnare sunt suportate de către client. Costul transportului cade în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie. Având în vedere prevederile legii 249/2015 actualizată, pentru îndeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returnează doar în ambalajul original. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, însoțit de toate documentele, accesoriile și cadourile( după caz) care l-au însoțit; 

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (patrusprezece) zile calendaristice de la data informării Duchess Medussa S.R.L. de către Client asupra deciziei sale de retragere din contract dacă este validat returul. Duchess Medussa S.R.L. va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut. Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor, după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale. 

Excepții:

De reținut! 

În cazul în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, expunere la agenți chimici, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție expirate, lipsă documente de provenientă, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului. Suma aferentă returului se rambursează doar într-un cont bancar valid (în lei) deschis pe numele titularului de factură. Vă rugam să verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți , în prezenta curierului și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu vă fi luată în considerare! Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică se poate solicita în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesie a comenzii. Termenul de soluționare este de până la 15 zile lucrătoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanță de ramburs eliberată de către firma de curierat pe numele persoanei juridice. Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale bonusuri, trebuie returnate și acestea. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel(de serie) și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. Pentru orice sesizări și reclamații vă rugăm să accesați pagina de contact.

Produsele primite defecte:

În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării în scris a S.C. Duchess Medussa S.R.L. sau prezentarea la sediul societății cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului. 

Atentie!

Nu inlocuim produse care au avut coletul de transport deteriorat. Vă rugam să verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți , în prezenta curierului și să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu vă fi luată în considerare!

Dacă returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau dacă clientul a expediat produsul fără a obține în prealabil un număr de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decât cel agreat, costul transportului înapoi către cumpărător se va face pe cheltuiala acestuia.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de S.C. Duchess Medussa S.R.L.  fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de catre S.C. Duchess Medussa S.R.L. de la acest client.